Formy dostawy
KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU
1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- Przesyłka kurierska InPost (16zł)
- Paczkomat InPost (12zł)
- Przesyłka kurierska DPD (16zł)
- Odbiór osobisty – Nowy Tomyśl Plac Chopina 3 64-300 Wejście jest między piekarnią Gwóźdź a bankiem Santander Consumer Bank – w podwórzu (0zł)
4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 -3 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne – od dnia zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy pełnej kwoty Zamówienia.
6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 2 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.
Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne – od dnia zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy pełnej kwoty Zamówienia.